utorok 4. januára 2011

Posledne dni

Posledne dni boli zaujimave. Hadky s rodicmi, a dlha pauza v kamaradskych vztahoch robia svoje. Kamarati mi chybaju stale viac a viac, a stale viac a viac mam pocit ze sa im zdalujem. Je to divne. Hovori sa ze clovek by mal mat aspon 1 kamarata kt. by mohol zavolat aj o 4 rano. Realita je vsak taka ze kamarata zavolam ked ideme von. Bodka. Problemi? Najviac povrchne. Riesit veci ako je ta a henta kurva. Vymenila by som ich vsetkych za jedneho PRIATELA kt. by ma podrzal ked to najviac potrebujem. Zivot je kruty. Je to kurva co s tym. Dufam ze si uzivate posledne dni prazdnin, ze sa vam sviatky krasne vydarili a ten v cervenom vam doniesol vsetko co chcete :) mne ano. A este viac takze sa ani nestazujem. :D 


<--- Kamaratka a ja. Obrazok k teme :D
             ps: Ja som blondyna

0 komentárov:

Zverejnenie komentára